Info en formulieren

Beste leden en ouders,
 
't Is eindelijk zo ver: de inschrijvingen kunnen van start gaan! Vooraleer in te schrijven, is het wel noodzakelijk dat jullie alle bijgevoegde informatie rond het kamp grondig doornemen.
 
In bijlage vinden jullie de volgende documenten:

Na de inschrijving volgt nog een tweede bivakboekje met extra info. De vroegere huisbezoeken vervangen we nu met een algemene infoavond op zondag 8 mei om 17u voor de jongste groepen (kadees - speelclub - rakwi's) en om 18u voor de oudste groepen (tito's - keti's - aspi's) in onze chirolokalen. Deze infoavond is vooral gericht op wie voor het eerst mee gaat op kamp (en sterk aangeraden voor de jongste groepen), maar uiteraard is iedereen welkom!

Aarzel zeker niet om bij vragen contact op te nemen met de leiding of naar de infoavond te komen. Indien u dit wenst kan de leiding ook steeds thuis langskomen.

 
Nog enkele nuttige financiële weetjes
  • Het bewijs van deelname aan jeugdwerkinitiatief is een standaard formulier dat je kan inbrengen bij jouw mutualiteit om een deel van het lidgeld en inschrijvingsgeld van het kamp terug te trekken (voor beide heb je twee formulieren nodig). Indien gewenst kan je deze ook bijvoegen in de envelop met de andere twee bivakformulieren, dan vullen wij de chirogegevens in en bezorgen dit met het bivak terug. (Veel mutualiteiten hebben een eigen formulier hiervoor, dit is natuurlijk ook geldig.)
  • Daarnaast is ook een deel van het inschrijvingsgeld van het kamp fiscaal aftrekbaar, indien jouw zoon/dochter jonger dan 12 jaar was tijdens het voorbije kamp. Dit fiscaal attest sturen we jullie telkens in het daaropvolgend voorjaar.
 
Hopelijk tot op kamp!
 
Groetjes,
De leiding